Isporučivanje budućnosti

 

Sve hibridne aktivnosti Daimler Trucks koncentrirane su u Japanu u Global Hybrid Center for Commercial Vehicles (Globalnom hibridnom centru za gospodarska vozila) od kolovoza 2008. Taj je centar osnovan za globalno upravljanje i koordinaciju razvojnih aktivnosti Daimler Trucksa.

 

Globalno središte razvoja Daimlerovih hibridnih kamiona

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation odabran je kao lokacija za središte zbog povijesti poduzeća i  stručnosti u inovaciji hibridnih vozila. Mitsubishi Fuso već više od 10 godina razvija hibridna vozila te danas ima u ponudi na japanskom tržištu proizvode s malom potrošnjom goriva i niskom emisijom kao što su laki kamion Canter Eco Hybrid i autobus Aero Star Eco Hybrid.

 

 

Eko hibridna tehnologija


Hibridni sustav Cantera sastoji se od naprednog 3-litarskog dizelskog motora, automatiziranog ručnog mjenjača Inomat II, vrlo kompaktnog električnog motor-generatora razvijenog posebno za ovaj sustav i snažnog litij-ionskog  akumulatora.
Hibridni sustav mijenja način rada u skladu s voznom situacijom:

 

 

 

 

 

Eko hibridna flota u Londonu

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 

2008. godine, dvije godine nakon europske premijere na sajmu gospodarskih vozila IAA, Canter Eco Hybrid ulazi u upotrebu u Londonu u najvećem europskom flotnom testu hibridnih kamiona.
Canter Eco Hybrid iz svjetskog centra stručnosti Daimler Trucks za hibridne sustave toliko je uvjerljiv da prvo od deset vozila upravo ide na probu kupcu u Velikoj Britaniji.

Predviđen u trajanju od tri godine, program testa najopsežnije je  ocjenjivanje flote hibridnih gospodarskih vozila koje se provodi u Europi. U tehničkom smislu, pogonski je sklop isti kao i kod japanskog Canter Eco Hybrida kakvih je proizvedeno već više od 600.

 

Canter Eco D

 


Mitsubishi Fuso još je jednom pokazao svoju sposobnost inovacije na Međunarodnom sajmu gospodarskih vozila IAA u Hannoveru 2008. godine, na kojem je predstavio studiju Eco D koncepta temeljenog na dokazanom pogonskom sklopu Canter Eco Hybrida.

Izvrsno je svojstvo Cantera Eco D  njegov kiper-sanduk na električni pogon. Time se znatno smanjuju buka i emisije ispušnih plinova jer se potrebna energija dobiva iz akumulatora, a tijekom naginjanja dizelski motor ostaje isključen. Također je moguće zamisliti da i druge naprave i priključci budu pokretani električno, npr. dizalice na nadogradnjama ili podiznim radnim platformama.