Povijest Cantera

 

Canter, koji se proizvodio u Europi gotovo 30 godina, nastavlja priču o uspjehu započelom još 1963. Broju od više od 3,2 milijuna proizvedenih vozila Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporationa (mnoga od njih još su i danas u upotrebi) dodaje se još 140.000 vozila svake godine. Uz to, još 10.000 modela Cantera godišnje se proizvede u Europi.
Za daljnje informacije o povijesti Cantera, molimo kliknite na stavke izbornika na desnoj strani.

 

1963. Prva generacija Cantera predstavljena je na tržištu malih kamiona u ožujku 1963. u obliku T720 kamiona s kabinom iznad motora nosivosti 2 t. Nazvan je Canter (eng. 'laki galop') zbog svoje izdržljivosti i žustrog načina kretanja nalik brzom konju.


1968. U srpnju 1968., 5 godina nakon svog rođenja, Canter je kompletno redizajniran te je postao serija T90 – Canter druge generacije. Svi modeli bili su opremljeni dinamičnim i snažnim motorima visokih performansi  (dizel od 75 KS, benzinski od 90 KS) koji su Canteru omogućavali najbolje ubrzanje i maksimalnu brzinu u klasi.


1973. Lansirana je serija T200,    treća generacija Cantera, koja se odlikovala znatnim promjenama na svakom dijelu vozila, uključujući prednju masku (masku kabine). Benzinski su motori pojačani s 5 KS na 100 KS, odnosno 95 KS, dok je istodobno za tretiranje problema ispušnih emisija predstavljen sustav MCA. Dodatni dizelski kamion od 3 tone pridružio se obitelji Cantera koja je već prepoznata po velikom broju inačica i svestranosti svojih modela. Nadalje, novi Canter svuda je bio hvaljen zbog svoje osobite fleksibilnosti koja mu je omogućavala da bude opremljen niskopodnom, pickup, standardnom ili dugom nadogradnjom za najrazličitije terete i uvjete uporabe.


1978. Do kasnih 1970-ih tržišni udio Cantera već je prešao 20%. Odlučujući čimbenik za taj uspjeh bila je četvrta generacija modela koja je lansirana u listopadu 1978. u obliku serija FE 1 i FE 2.


1985. Do kasnih 1970-ih tržišni udio Cantera već je prešao 20%. Odlučujući faktor za taj uspjeh bila je četvrta generacija modela koja je lansirana u listopadu 1978. u obliku modelskih serija FE 1 i FE 2.


1993. U studenom 1993., na tridesetu godišnjicu Cantera, predstavljena je šesta generacija Cantera. Predstavljeni reklamnim sloganom "DOBAR KAMION", ovi su se Canteri odlikovali gracioznim linijama kabine koje su optimirale aerodinamiku, a bili su opremljeni motorima visokih performansi, npr. novorazvijenim atmosferskim motorom s direktnim ubrizgavanjem od 140 KS, koji je imao najveći kapacitet u svojoj klasi. Ove modele Cantera odlikovale su također sigurnosne značajke kao što su svjetla s lećama, što je tada bilo neobično za tu klasu.


2001. Facelift 2001. uključivao je redizajn rešetke hladnjaka i svjetala kao rezultat promjena u europskim propisima o emisijama; predstavljeni su za Canter novi EURO 3 motori. Uz to, ABS je postao standardan za modele 544, 649 i 659.


2005. Novi Canter TD, koji je 2005. predstavljen na europskom tržištu, nudi daljnja bitna poboljšanja što se tiče pouzdanosti, praktičnosti, ekonomičnosti, svestranosti te prije svega sigurnosti i udobnosti. Ukratko: sve što vaša djelatnost treba!


2006. U rujnu 2006. proizvodni je program proširen s četiri ekonomična EURO 4 motora visokog okretnog momenta i snage od 110, 125, 145 i 180 KS.


2008. Najveći europski test kupčeve flote hibridnih kamiona započeo je u Londonu s 8 vozila. Do 2009. Fuso je proizveo više od 600 hibridnih vozila za azijska tržišta.

 

2009. Testiran. Poboljšan. Ponovno testiran. Sada možemo predstaviti do sad najboljeg Cantera u 45 uspješnih godina ovog modela koji je odavno prepoznat kao učinkovito i vrlo praktično prijevozno rješenje konstruirano za izazove svakidašnje upotrebe. Pojava Cantera s EURO 5 motorima znači da kupci sada mogu uživati u prednostima još praktičnijeg vozila.

.