Nema rezultata.

  • ROBUSTAN I UČINKOVIT.
    FUSO CANTER U GRAĐEVINARSTVU.

    Biti u stanju pravilno se uhvatiti u koštac sa izazovima traži se od svih koji rade u građevinskoj industriji. Rasuti šljunak mora se transportirati od šljunčara do gradilišta, šuta od mjesta rušenja do pogona za recikliranje, a kamenje za popločavanje na paletama od centra za građevinske materijale do kolnog prilaza vlasnika kuće. Tehničar mora sigurno doći do nadzemnog voda, a operater stroja mora brzo zabetonirati podnu ploču za novu nadstrešnicu.

    U većini slučajeva, kamioni s ravnom platformom i kiperi biraju se kao prijevozno sredstvo za rasuti materijal. Za druge primjene, s druge strane, kada se kontejneri ili spremnici mijenjaju češće ili ostaju na točki utovara, potreban je fleksibilni kiper za spremnike ili roll-off kiper. Ali ponekad za utovar i istovar je jednostavno potrebna jaka utovarna dizalica. Da ne spominjemo specijalne poslove, poput berača višanja ili pumpe za beton. S jedne strane, logistika u građevinskom segmentu je vrlo raznolika, a s druge strane, zahtjevi su u isto vrijeme često vrlo individualni.

    Ni jedno ni drugo nije problem za FUSO Canter – jer, kao izdržljiva šasija sa širokim rasponom opcija nadogradnji, napravljen je za upotrebu u svim vrstama područja građevinske industrije.

logo

FUSO CANTER U GRAĐEVINARSTVU.

  • TOP 5.

    • TORZIJSKI KRUTI LJESTVIČASTI ČELIČNI OKVIR. Posebno robustan, Canter se lako nosi s teškom upotrebom na gradilištu.
    • VISOKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7.5 t nudi nešto manje od 5 t, a Canter 8.55 t oko 6 t.
    • 4X4-VARIJANTA. S dvostrukim gumama i selektivnim pogonom na sve kotače, reduktorskim mjenjačem i blokadom diferencijala, Canter je ekonomičan odgovor na povećane zahtjeve za držanjem podloge.
    • TRI VARIJANTE KABINE. Ovisno o tonaži, Canter je dostupan sa standardnom, udobnom ili udobnom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili do 7 kompletnih sjedala.
    • FUSO TVORNIČKE NADOGRADNJE.Opcije za Canter s kiperom ili ravnom platformom u različitim izvedbama nude brzu isporuku kompletnih paketa uključujući jamstvo.
    TOP 5.
  • PRAKTIČAN.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Canter 3.5 t, s udobnom jednostrukom kabinom, nepobjediv je u svojoj klasi po kompaktnosti sa krugom okretanja od samo 10,2 m. Može se okrenuti čak i najmanjem gradilištu.
    • KAPACITET VUČE DO 3.5 T. Canter ide dalje u pogledu nosivosti.
    • VRLO DOBRA SVEOBUHVATNA VIDLJIVOST. Canterovo veliko vjetrobransko staklo i ravni bočni prozori tijekom manevriranja drže sve na vidiku.
    • NISKA VISINA UTOVARA. Utovar i istovar su s Canterom vrlo jednostavni.
    PRAKTIČAN.
  • PRILAGODLJIV.

    • DULJINE KAROSERIJE DO 7,2 M. Omogućeno različitim duljinama okvira modela Canter, ovisno o tonaži. Osim toga, kao Canter 3.5 t s međuosovinskim razmakom od 3850 mm, nudi najveću duljinu karoserije u svom segmentu od 5,7 m.
    • UZAK. Canter predstavlja standard za uporabu u uskim cestama ili uskim prolazima s varijantom kabine koja je široka samo 1,7 m.
    PRILAGODLJIV.
  • LAGAN ZA NADOGRADNJU.

    • DETALJAN PERFORIRANI UZORAK. Zbog toga je Canterov okvir posebno prilagođen za nadogradnje.
    • VEĆA FLEKSIBILNOSTI NADOGRADNJI. Omogućena Canterom s opcijskim tvornički ugrađenim izvodima mehaničke snage i 24 voltnim sučeljem.
    • SVI PROIZVOĐAČI. Kao šasija, Canter je također uvjerljiv zahvaljujući FUSO-ovoj bliskoj suradnji sa svim uobičajenim proizvođačima karoserija.
    • ZA SPECIJALNA VOZILA. Canter je prikladan kao vozilo za berače trešanja ili pumpe za beton te se lako može postaviti dizalica.
    LAGAN ZA NADOGRADNJU.
  • UČINKOVIT.

    • SNAŽNI 3-LITARSKI MOTORI. Za model Canter dostupni u tri različite klase snage, ovisno o tonaži. Svi motori su u skladu s normom EURO VI (faza E).
    • START-STOP FUNKCIJA. Praktično, štedi gorivo i standardna je na svim Canter motorima.
    UČINKOVIT.
  • UDOBAN.

    • PRILAGOĐAVANJE. Canter svojim kontinuirano podesivim upravljačem misli na vozače svih veličina.
    • DOBRO PROMIŠLJENE OPCIJE ODLAGANJA. Rukavice, kaciga ili termosica mogu se odložiti u Canter.
    • UGODNA TEMPERATURA. Canter čini kabinu udobnom automatskim ili ručnim klima uređajem, a kabinu za posadu dodatnom ventilacijom koja se može zasebno kontrolirati.
    UDOBAN.
  • SIGURAN.

    • VIŠE SIGURNOSTI. S modernim sustavima pomoći i sigurnosti, kao što su pomoć pri skretanju ili pomoć u zadržavanju vozne trake, Canter štiti druge sudionike u prometu.
    • SVJETLO U TAMI. Canter donosi svjetlo u tami sa standardnom funkcijom Autolight koja automatski uključuje prednja svjetla.
    SIGURAN.
  • LAGAN ZA ODRŽAVANJE.

    • IDEALAN PRISTUP. Canter pojednostavljuje redovno održavanje s lako dostupnim servisnim točkama i veće poslove održavanja sa svojom kabinom koja se lako naginje.
    LAGAN ZA ODRŽAVANJE.
  • TOP 5.

    • TORZIJSKI KRUTI LJESTVIČASTI ČELIČNI OKVIR. Posebno robustan, Canter se lako nosi s teškom upotrebom na gradilištu.
    • VISOKA NOSIVOST ŠASIJE. Canter 7.5 t nudi nešto manje od 5 t, a Canter 8.55 t oko 6 t.
    • 4X4-VARIJANTA. S dvostrukim gumama i selektivnim pogonom na sve kotače, reduktorskim mjenjačem i blokadom diferencijala, Canter je ekonomičan odgovor na povećane zahtjeve za držanjem podloge.
    • TRI VARIJANTE KABINE. Ovisno o tonaži, Canter je dostupan sa standardnom, udobnom ili udobnom dvostrukom kabinom i nudi 3 ili do 7 kompletnih sjedala.
    • FUSO TVORNIČKE NADOGRADNJE.Opcije za Canter s kiperom ili ravnom platformom u različitim izvedbama nude brzu isporuku kompletnih paketa uključujući jamstvo.
    TOP 5.
  • PRAKTIČAN.

    • NAJMANJI KRUG OKRETANJA. Canter 3.5 t, s udobnom jednostrukom kabinom, nepobjediv je u svojoj klasi po kompaktnosti sa krugom okretanja od samo 10,2 m. Može se okrenuti čak i najmanjem gradilištu.
    • KAPACITET VUČE DO 3.5 T. Canter ide dalje u pogledu nosivosti.
    • VRLO DOBRA SVEOBUHVATNA VIDLJIVOST. Canterovo veliko vjetrobransko staklo i ravni bočni prozori tijekom manevriranja drže sve na vidiku.
    • NISKA VISINA UTOVARA. Utovar i istovar su s Canterom vrlo jednostavni.
    PRAKTIČAN.
  • PRILAGODLJIV.

    • DULJINE KAROSERIJE DO 7,2 M. Omogućeno različitim duljinama okvira modela Canter, ovisno o tonaži. Osim toga, kao Canter 3.5 t s međuosovinskim razmakom od 3850 mm, nudi najveću duljinu karoserije u svom segmentu od 5,7 m.
    • UZAK. Canter predstavlja standard za uporabu u uskim cestama ili uskim prolazima s varijantom kabine koja je široka samo 1,7 m.
    PRILAGODLJIV.
  • LAGAN ZA NADOGRADNJU.

    • DETALJAN PERFORIRANI UZORAK. Zbog toga je Canterov okvir posebno prilagođen za nadogradnje.
    • VEĆA FLEKSIBILNOSTI NADOGRADNJI. Omogućena Canterom s opcijskim tvornički ugrađenim izvodima mehaničke snage i 24 voltnim sučeljem.
    • SVI PROIZVOĐAČI. Kao šasija, Canter je također uvjerljiv zahvaljujući FUSO-ovoj bliskoj suradnji sa svim uobičajenim proizvođačima karoserija.
    • ZA SPECIJALNA VOZILA. Canter je prikladan kao vozilo za berače trešanja ili pumpe za beton te se lako može postaviti dizalica.
    LAGAN ZA NADOGRADNJU.
  • UČINKOVIT.

    • SNAŽNI 3-LITARSKI MOTORI. Za model Canter dostupni u tri različite klase snage, ovisno o tonaži. Svi motori su u skladu s normom EURO VI (faza E).
    • START-STOP FUNKCIJA. Praktično, štedi gorivo i standardna je na svim Canter motorima.
    UČINKOVIT.
  • UDOBAN.

    • PRILAGOĐAVANJE. Canter svojim kontinuirano podesivim upravljačem misli na vozače svih veličina.
    • DOBRO PROMIŠLJENE OPCIJE ODLAGANJA. Rukavice, kaciga ili termosica mogu se odložiti u Canter.
    • UGODNA TEMPERATURA. Canter čini kabinu udobnom automatskim ili ručnim klima uređajem, a kabinu za posadu dodatnom ventilacijom koja se može zasebno kontrolirati.
    UDOBAN.
  • SIGURAN.

    • VIŠE SIGURNOSTI. S modernim sustavima pomoći i sigurnosti, kao što su pomoć pri skretanju ili pomoć u zadržavanju vozne trake, Canter štiti druge sudionike u prometu.
    • SVJETLO U TAMI. Canter donosi svjetlo u tami sa standardnom funkcijom Autolight koja automatski uključuje prednja svjetla.
    SIGURAN.
  • LAGAN ZA ODRŽAVANJE.

    • IDEALAN PRISTUP. Canter pojednostavljuje redovno održavanje s lako dostupnim servisnim točkama i veće poslove održavanja sa svojom kabinom koja se lako naginje.
    LAGAN ZA ODRŽAVANJE.

ČVRSTI TEMELJI.
CANTEROVE MOGUĆNOSTI NADOGRADNJI.

S varijabilnom šasijom sa šest različitih međuosovinskih razmaka, FUSO Canter je idealna osnova za gotovo svaku nadogradnju. Njegov robusni ljestvičasti okvir izrađen od čelika nudi posebno veliku nosivost zahvaljujući svojoj konstrukciji C-profila. Detaljan perforirani uzorak okvira čini ga izuzetno pogodnim za nadogradnje, a FUSO blisko surađuje sa svim uobičajenim proizvođačima nadogradnji. Osim toga, Canterove tvorničke nadogradnje za platforme i kipere posebno su brzo dostupne.

PRVA ADRESA.
OVLAŠTENA FUSO PRODAJNO-SERVISNA MREŽA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Trucks AG i dostupan je u 32 europske zemlje. U cijeloj Europi više od 800 lokacija Mercedes-Benz servisne mreže nudi savjete, prodaju, održavanje i popravak svih usluga povezanih s modelom Canter najviše kvalitete.

PREKRASNI PRIZORI.
CANTER U SLIKAMA.