Nema rezultata.

  • CANTER 7,5 T.
    SPREMAN ZA SVAKI DAN.

    Pregled, tehnički podaci, detalji opreme

logo
SKORO 5 T NOSIVOSTI ŠASIJE.
Snažna baza, najbolja nosivost u svojoj klasi
6 MEĐUOSOVINSKIH RAZMAKA.
Mnoštvo odabira, uvjerljiva raznovrsnost varijanti.
IDEALAN UNUTARNJI PROSTOR.
Velika širina prolaza, ekstremno praktičan

LOJALNI SURADNIK. CANTER 7,5 T.

7C15 (D) / 7C18 (D)

FUSO Canter 7.5 t jednostavno je najbolji izbor za (skoro) svaki posao jer ga njegovi uvjerljivi ključni podaci čine idealnim vozilom za gotovo sve logističke primjene.

Kao i svi modeli, Canter 7.5 t prirodno nudi tipične kompaktne dimenzije lakog kamiona, koje ga čine okretnim i lakim za manevriranje. Štoviše, ovisno o konfiguraciji, ima nenadmašno nisku težinu praznog vozila u svojoj klasi – 2.520 kg s jednostrukom kabinom i 2.785 kg s dvostrukom kabinom – bez žrtvovanja stabilnosti.

To osigurava njegov robusni ljestvičasti čelični okvir debljine okvira od 6 mm, koji omogućuje nosivost šasije do 5 t. Visoka maksimalna opterećenja osovine – 3.100 kg na prednjoj osovini i do 5.800 kg na stražnjoj osovini – upotpunjuju konstrukciju Cantera 7.5 t koja je usmjerena na nosivost.

Zbog svoje povoljne izvedbe s pogonom na prednje kotače, Canter 7.5 t usporedno ima najkompaktnije ukupne dimenzije. Osobito s većim dimenzijama karoserije – maksimalno 7,2 m – to je apsolutna prednost u odnosu na kombije s izvučenim prednjim dijelom. Canter 7.5 t nudi jasnu prednost u manevriranju s isto toliko – do 15 – mjesta za palete. Da ne spominjemo dodatni kapacitet vuče do 3.5 t.

Još jedan praktičan kamen temeljac je uredan dizajn unutrašnjosti, što rezultira izvrsnom širinom pristupa od oko 200 mm. Lako i sigurno izaći na suvozačkoj strani na cestama s gustim prometom nije nikakav problem.

TEHNIČKI PODACI.
CANTER 7,5 T U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Jednostruka / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 1.950/2.500 1.950/2.500
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Jednostruka / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 1.950/2.500 1.950/2.500
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 2.300/4.360
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač
Maksimalna snaga / okretni moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosivost šasije (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksimalna dužina karoserije (mm) 5.005 5.750 4.005 4.750
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač
Maksimalna snaga / okretni moment 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kut nagiba (prednji/stražnji) 35°/25°
Udaljenost do tla ispod osovina, prednja/stražnja (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Dvostruka / 7 Jednostruka / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupno samo s ručnim mjenjačem **dostupno samo s DUONIC mjenjačem
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3
Međuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina karoserije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 3.100/5.800
Mjenjač DUONIC 6-speed dual-clutch transmission
Maksimalna snaga / okretni moment 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

UNUTARNJE VRIJEDNOSTI.
CANTER 7,5 T DETALJI.

KABINE.
ŠIROKE I DVOSTRUKE.

FUSO za Canter 7.5 t nudi izbor između dvije varijante udobne kabine.

  • Obje kabine su široke 1.995 mm i kombiniraju kompaktne vanjske dimenzije s prostranom unutrašnjošću. Udobna jednostruka kabina ima tri sjedala, a udobna dvostruka kabina ima sedam sjedala.

MOTORI.
SNAŽNI I EKONOMIČNI.

Dva učinkovita i snažna 3-litrena motora dostupna su za model Canter 7.5 t u izvedbama sa snagom od 110 kW (150 KS) i 129 kW (175 KS).

  • Njihov turbopunjač s turbinom promjenjive geometrije osigurava optimalan odziv i dosljedno visok okretni moment čak i pri niskim okretajima motora.
  • Standardno uključuju najnoviju common-rail tehnologiju i start-stop funkciju.
  • Zatvoreni, automatski regenerirajući filtar dizelskih čestica u kombinaciji sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) čisti ispušne plinove.
  • Motori zadovoljavaju normu EURO VI (faza E).

MJENJAČ.
RUČNI I AUTOMATSKI.

Osim konvencionalnog 5-stupanjskog ručnog mjenjača, FUSO za Canter 7.5 t nudi DUONIC® 2.0 mjenjač s dvostrukom spojkom.

  • Automatizirani 6-stupanjski mjenjač pruža udoban osjećaj promjene stupnjeva prijenosa bez prekida vučne sile i uz minimalno trošenje.
  • Dodatno, tu je praktična funkcija parkiranja za sigurno parkiranje, integrirani Eco režim koji smanjuje potrošnju i druga inteligentna rješenja kao što je funkcija puzanja za lakše manevriranje i pomoć pri kretanju kako bi se osiguralo glatko kretanje kamiona na uzbrdicama.

SIGURNOST.
ZAŠTITA I PODRŠKA.

Canter 7.5 t opremljen je raznim modernim sustavima pomoći i sigurnosti.

  • ESP, ABS i AEBS (sustav kočenja u nuždi), LDWS (sustav upozorenja pri izlasku iz vozne trake) i zračni jastuk za vozača su naravno dio serijske opreme.
  • Sideguard Assist (pomoć pri skretanju) dostupan je kao opcija.
  • Osim LED dnevnih svjetala, opcijski su dostupna LED prednja svjetla.
  • Osim dodatnog zračnog jastuka za suvozača, standardni podsjetnik za sigurnosni pojas povećava sigurnost putnika.
  • Pojačana stražnja zaštita podvozja nudi još bolju zaštitu u slučaju sudara straga.

TVORNIČKE NADOGRADNJE.
BRZO DOSTUPNE I ISPITANE.

Za Canter 7.5 t, FUSO direktno iz tvornice nudi nadgradnju kao trosmjerni kiper sa čeličnim bočnim stijenkama.

  • Ponuda skraćuje vrijeme izrade kompletnog vozila.
  • Tvorničke nadogradnje, koje je razvio i testirao FUSO, predstavljaju maksimalnu kvalitetu kao cjeloviti koncept vozila.
  • 36-mjesečno jamstvo ili do 100.000 km na šasiju, pogonski sklop i komponente tvornički, također pokriva i nadogradnju.
  • Dostupni su brojni dodaci, poput kutije s alatom.

UNUTRAŠNJOST.
UDOBNA I PRAKTIČNA.

Unutrašnjost modela Canter 7.5 t kombinira praktičnu funkcionalnost s fokusom na vozača.

  • Kontinuirano podesivi upravljač za individualno podešavanje dio je serijske opreme.
  • Dostupno je i posebno udobno ergonomsko okretno vozačko sjedalo iz Isringhausena.
  • Dobro osmišljeni koncept odlaganja donosi jasnoću i red te uključuje pametna rješenja kao što je polica za odlaganje na stražnjoj strani sklopivog središnjeg sjedala.
  • Električni prozori olakšavaju uporabu.

VIŠE.
SERIJSKI I OPCIJSKI.

Portfelj modela Canter 7.5 t uvjerava s brojnim drugim praktičnim značajkama opreme.

  • Standardna funkcija Autolight kontrolira svjetla za vožnju ovisno o uvjetima osvjetljenja.
  • Motorna kočnica štiti potrošne dijelove kao što su pločice i diskovi i rasterećuje sustav kočenja na dugim vožnjama nizbrdo.
  • Ovisno o odabranom međuosovinskom razmaku, šasija je dostupna u dvije širine okvira 750 mm i 850 mm.
  • Opcijsko 24 V sučelje i tvornički dostupni izvodi mehaničke snage zaokružuju veliku prikladnost za nadogradnje.
  • Automatski klimatizacijski sustav ili ručni klimatizacijski sustav dostupni su kao opcija.
  • Potonji je također dostupan za dvostruku kabinu sa zasebno kontroliranom dodatnom ventilacijom za stražnje sjedalo.

PREGLED SVIH CANTER MODELA

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3.5 t idealan je za uporabu u gradu i urbanim sredinama. Njegove kompaktne dimenzije i dizajn s prednjim upravljanjem bez izvučenog prednjeg dijela čine ga izuzetno okretnim, pokretnim i lakim za manevriranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m s međuosovinskim razmakom od 2500 mm najmanji je u kategoriji teretnih vozila do 3.5 tone.

    CANTER 3,5 T.
  • TANKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Sa svojom kabinom širine od samo 1,7 m, FUSO Canter 6.0 t vrhunski je stručnjak za visoke zahtjeve nosivosti s najmanjim vanjskim dimenzijama. Prava iznimka u svom segmentu. Čak i najzahtjevniji transportni zadaci koji kombiniraju teške terete s uskim prilazima neće impresionirati ovog robusnog i upravljivog lakog kamiona.

    CANTER 6,0 T.
  • VIŠE SNAGE.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito svestrano vozilo koje je idealno za uporabu u promjenjivim uvjetima i dokazuje svoju snagu tijekom cijele godine. S pogonom na sva četiri kotača koji se može birati, reduktorskim prijenosom koji se može uključiti i samoblokirajućim diferencijalom, može ponuditi sve što je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede držanja podloge.

    CANTER 4X4.
  • LOJALNI SURADNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7.5 t jednostavno je najbolji izbor za (gotovo) svaki posao jer ga njegovi uvjerljivi ključni podaci čine idealnim vozilom za gotovo sve logističke primjene. Nosivost šasije od gotovo 5 t, mogućnost odabira svih 6 dostupnih međuosovinskih razmaka i idealni koncept unutrašnjosti s izvrsnom širinom pristupa za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA PORUKA.
    CANTER 8,55 T

    FUSO Canter 8.55 t nudi izvrstan odnos nosivosti i gotovo 6 t opterećenja šasije te ukupnu bruto težinu vozila (GVWR) do 12,05 t. Njegov standardni DUONIC® 2.0 mjenjač s dvostrukom spojkom jamči udobno iskustvo vožnje i glatke promjene stupnjeva prijenosa bez prekida u prijenosu snage na cestu.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLJEDEĆE GENERACIJE

    In twelve years of continuous development work, FUSO has turned its vision of the future of emission-free driving into reality. Yet the technically fully functional and roadworthy prototype of the Canter E-Cell in 2010 was only the beginning.This was followed by the presentation of the first eCanter in 2016. As the first fully electrically powered truck ever, it went into small series production in 2017, went into small-series production in 2017 and has been in use with various fleet fleet customers since 2018.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3.5 t idealan je za uporabu u gradu i urbanim sredinama. Njegove kompaktne dimenzije i dizajn s prednjim upravljanjem bez izvučenog prednjeg dijela čine ga izuzetno okretnim, pokretnim i lakim za manevriranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m s međuosovinskim razmakom od 2500 mm najmanji je u kategoriji teretnih vozila do 3.5 tone.

    CANTER 3,5 T.
  • TANKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Sa svojom kabinom širine od samo 1,7 m, FUSO Canter 6.0 t vrhunski je stručnjak za visoke zahtjeve nosivosti s najmanjim vanjskim dimenzijama. Prava iznimka u svom segmentu. Čak i najzahtjevniji transportni zadaci koji kombiniraju teške terete s uskim prilazima neće impresionirati ovog robusnog i upravljivog lakog kamiona.

    CANTER 6,0 T.
  • VIŠE SNAGE.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito svestrano vozilo koje je idealno za uporabu u promjenjivim uvjetima i dokazuje svoju snagu tijekom cijele godine. S pogonom na sva četiri kotača koji se može birati, reduktorskim prijenosom koji se može uključiti i samoblokirajućim diferencijalom, može ponuditi sve što je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede držanja podloge.

    CANTER 4X4.
  • LOJALNI SURADNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7.5 t jednostavno je najbolji izbor za (gotovo) svaki posao jer ga njegovi uvjerljivi ključni podaci čine idealnim vozilom za gotovo sve logističke primjene. Nosivost šasije od gotovo 5 t, mogućnost odabira svih 6 dostupnih međuosovinskih razmaka i idealni koncept unutrašnjosti s izvrsnom širinom pristupa za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA PORUKA.
    CANTER 8,55 T

    FUSO Canter 8.55 t nudi izvrstan odnos nosivosti i gotovo 6 t opterećenja šasije te ukupnu bruto težinu vozila (GVWR) do 12,05 t. Njegov standardni DUONIC® 2.0 mjenjač s dvostrukom spojkom jamči udobno iskustvo vožnje i glatke promjene stupnjeva prijenosa bez prekida u prijenosu snage na cestu.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLJEDEĆE GENERACIJE

    In twelve years of continuous development work, FUSO has turned its vision of the future of emission-free driving into reality. Yet the technically fully functional and roadworthy prototype of the Canter E-Cell in 2010 was only the beginning.This was followed by the presentation of the first eCanter in 2016. As the first fully electrically powered truck ever, it went into small series production in 2017, went into small-series production in 2017 and has been in use with various fleet fleet customers since 2018.

    eCANTER.

PRVA ADRESA.
OVLAŠTENA FUSO PRODAJNO-SERVISNA MREŽA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Trucks AG i dostupan je u 32 europske zemlje. U cijeloj Europi više od 800 lokacija Mercedes-Benz servisne mreže nudi savjete, prodaju, održavanje i popravak svih usluga povezanih s modelom Canter najviše kvalitete.