Nema rezultata.
FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito višenamjensko vozilo koje je idealno prilagođeno za uporabu u promjenjivim uvjetima i pokazuje svoju snagu tijekom cijele godine.
Canter 6.5 t 4×4 ima sve što mu je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede vuče pri vožnji na zahtjevnijim terenima: mogućnost odabira pogona na sva četiri kotača za glatko napredovanje, mogućnost odabira redukcijskog prijenosa za bolje prianjanje podloge kroz veći okretni moment pri nižim okretajima motora i samoblokirajući diferencijal za sigurno doziranje snage na svim kotačima.
U kombinaciji sa svojim snažnim motorom, velikom udaljenosti od tla – 210 mm ispod prednje osovine i 185 mm ispod stražnje osovine – i velikim kutovima nagiba – 35 stupnjeva sprijeda i 25 stupnjeva straga – sve te karakteristike daju modelu Canter 6.5 t 4 ×4 ogromnu sposobnost uspinjanja.
S obzirom na ljestvičasti čelični okvir otporan na uvijanje debljine 6 mm – sa širinom okvira od 750 mm – i dva međuosovinska razmaka – 3415 mm i 3865 mm – i nosivosti do 3680 kg, šasija je savršena osnova za širok izbor nadogradnji. Izbor između udobne jednostruke i udobne dvostruke kabine omogućuje još više individualnu konfiguraciju i dodatni je dokaz njegove radne fleksibilnosti.
Canter 6.5 t 4×4 vodeći je u svom segmentu zahvaljujući svojoj opremi i kombinaciji varijabilnosti i nosivosti – čak i u direktnoj usporedbi cijene i performansi.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | Jednostruka / 3 | |||
Međuosovinski razmak (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosivost šasije (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Mjenjač | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | |||
Maksimalna snaga / okretni moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0m) | Comfort (2,0m) | |||||||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | Jednostruka / 3 | Dvostruka / 6 | ||||||
Međuosovinski razmak (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosivost šasije (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Mjenjač | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | |||||||
Maksimalna snaga / okretni moment | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standard (1,7 m) | ||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | ||
Međuosovinski razmak (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosivost šasije (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 2.300/4.360 | ||
Mjenjač | 5-stupanjski ručni mjenjač | ||
Maksimalna snaga / okretni moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | Dvostruka / 7 | ||
Međuosovinski razmak (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosivost šasije (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Mjenjač | 5-stupanjski ručni mjenjač | |||
Maksimalna snaga / okretni moment | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kut nagiba (prednji/stražnji) | 35°/25° | |||
Udaljenost do tla ispod osovina, prednja/stražnja (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | Dvostruka / 7 | Jednostruka / 3 | Dvostruka / 7 | ||||||||
Međuosovinski razmak (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosivost šasije (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Mjenjač | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | ||||||||||
Maksimalna snaga / okretni moment | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*dostupno samo s ručnim mjenjačem | **dostupno samo s DUONIC mjenjačem |
9C18 | ||||
Kabine | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / Sjedala | Jednostruka / 3 | |||
RMeđuosovinski razmak (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosivost šasije (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Maksimalna dužina karoserije (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) | 3.100/5.800 | |||
Mjenjač | 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom | |||
Maksimalna snaga / okretni moment | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
MMinimalni krug okretanja od zida do zida (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Za Canter 6.5 t 4×4, FUSO nudi izbor između dvije varijante udobne kabine.
Canter 6.5 t 4×4 ima snažan 3-litreni motor sa 129 kW (175 KS) izlazne snage, idealno dimenzioniran za primjene s pogonom na sve kotače.
FUSO u model Canter 6.5 t 4×4 ugrađuje 5-stupanjski ručni mjenjač s opcijskim pogonom na sve kotače koji se može odvojeno aktivirati.
Canter 6.5 t 4x4 opremljen je raznim modernim sustavima pomoći u vožnji i sigurnosti.
Za Canter 6.5 t 4×4, FUSO direktno iz tvornice nudi karoseriju kao trosmjerni kiper sa čeličnim bočnim stijenkama.
Unutrašnjost modela Canter 6.5 t 4×4 kombinira praktičnu funkcionalnost s fokusom na vozača.
Popis opreme modela Canter 6.5 t 4×4 uvjerava mnogim drugim korisnim značajkama.
FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Trucks AG i dostupan je u 32 europske zemlje. U cijeloj Europi više od 800 lokacija Mercedes-Benz servisne mreže nudi savjete, prodaju, održavanje i popravak svih usluga povezanih s modelom Canter najviše kvalitete.