Nema rezultata.

  • CANTER 6,5 T 4x4.
    SPREMAN ZA (SKORO) SVAKI TEREN.

    Pregled, tehnički podaci, detalji opreme

logo
PRAVO RAZNOVRSNO VOZILO.
Za fleksibilnu uporabu, bez obzira na sezonu.
4X4.
Mogućnost odabira pogona na sve kotače, bolje držanje podloge
REDUCTION MJENJAČ.
Više okretnog momenta, kada je potrebno

VIŠE SNAGE. CANTER 6,5 T 4×4.

6C18 4X4/ 6C18D 4X4

FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito višenamjensko vozilo koje je idealno prilagođeno za uporabu u promjenjivim uvjetima i pokazuje svoju snagu tijekom cijele godine.

Canter 6.5 t 4×4 ima sve što mu je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede vuče pri vožnji na zahtjevnijim terenima: mogućnost odabira pogona na sva četiri kotača za glatko napredovanje, mogućnost odabira redukcijskog prijenosa za bolje prianjanje podloge kroz veći okretni moment pri nižim okretajima motora i samoblokirajući diferencijal za sigurno doziranje snage na svim kotačima.

U kombinaciji sa svojim snažnim motorom, velikom udaljenosti od tla – 210 mm ispod prednje osovine i 185 mm ispod stražnje osovine – i velikim kutovima nagiba – 35 stupnjeva sprijeda i 25 stupnjeva straga – sve te karakteristike daju modelu Canter 6.5 t 4 ×4 ogromnu sposobnost uspinjanja.

S obzirom na ljestvičasti čelični okvir otporan na uvijanje debljine 6 mm – sa širinom okvira od 750 mm – i dva međuosovinska razmaka – 3415 mm i 3865 mm – i nosivosti do 3680 kg, šasija je savršena osnova za širok izbor nadogradnji. Izbor između udobne jednostruke i udobne dvostruke kabine omogućuje još više individualnu konfiguraciju i dodatni je dokaz njegove radne fleksibilnosti.

Canter 6.5 t 4×4 vodeći je u svom segmentu zahvaljujući svojoj opremi i kombinaciji varijabilnosti i nosivosti – čak i u direktnoj usporedbi cijene i performansi. 

TEHNIČKI PODACI.
CANTER 6,5 T 4×4 U BROJKAMA.

3S13 3S15
Kabina Standard (1,7 m) Standard (1,7 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Jednostruka / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosivost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 1.950/2.500 1.950/2.500
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0m) Comfort (2,0m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Jednostruka / 3 Dvostruka / 6
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosivost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 1.950/2.500 1.950/2.500
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standard (1,7 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3
Međuosovinski razmak (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosivost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.500 3.995 4.985
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 2.300/4.360
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač
Maksimalna snaga / okretni moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosivost šasije (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Maksimalna dužina karoserije (mm) 5.005 5.750 4.005 4.750
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač
Maksimalna snaga / okretni moment 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kut nagiba (prednji/stražnji) 35°/25°
Udaljenost do tla ispod osovina, prednja/stražnja (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3 Dvostruka / 7 Jednostruka / 3 Dvostruka / 7
Međuosovinski razmak (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosivost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Maksimalna dužina karoserije (mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Mjenjač 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom 5-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Minimalni krug okretanja od zida do zida (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*dostupno samo s ručnim mjenjačem **dostupno samo s DUONIC mjenjačem
9C18
Kabine Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / Sjedala Jednostruka / 3
RMeđuosovinski razmak (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosivost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Maksimalna dužina karoserije (mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Opterećenja osovina (prednja / stražnja) 3.100/5.800
Mjenjač 6-stupanjski DUONIC mjenjač s dvostrukom spojkom
Maksimalna snaga / okretni moment 129 kW (175 PS) / 430 Nm
MMinimalni krug okretanja od zida do zida (m) 13,8 15,2 16,6 18

UNUTARNJE VRIJEDNOSTI.
CANTER 6,5 T 4×4 DETALJI.

KABINE.
ŠIROKE I DVOSTRUKE.

Za Canter 6.5 t 4×4, FUSO nudi izbor između dvije varijante udobne kabine.

  • Obje kabine su široke 1.995 mm i kombiniraju kompaktne vanjske dimenzije s prostranom unutrašnjošću. Udobna jednostruka kabina ima tri sjedala, a udobna dvostruka kabina ima sedam sjedala.

MOTOR.
UČINKOVIT I SNAŽAN.

Canter 6.5 t 4×4 ima snažan 3-litreni motor sa 129 kW (175 KS) izlazne snage, idealno dimenzioniran za primjene s pogonom na sve kotače.

  • Njegov turbopunjač s turbinom promjenjive geometrije osigurava optimalan odziv i dosljedno visok okretni moment čak i pri malim okretajima motora.
  • Standardno uključuje najnoviju common-rail tehnologiju i start-stop funkciju.
  • Zatvoreni, automatski regenerirajući filtar dizelskih čestica u kombinaciji sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) čisti ispušne plinove.
  • Motori zadovoljavaju normu EURO VI (faza E).

MJENJAČ.
RUČNI I NA SVE KOTAČE.

FUSO u model Canter 6.5 t 4×4 ugrađuje 5-stupanjski ručni mjenjač s opcijskim pogonom na sve kotače koji se može odvojeno aktivirati.

  • Pogon na sve kotače koji se može odvojeno aktivirati omogućuje isprekidanu vožnju po zahtjevnom terenu.
  • Raspodjela snage s pogonom na sve kotače je 60% na prednju osovinu i 40% na stražnju osovinu.
  • Dodatni reduktor po potrebi smanjuje broj okretaja motora na zahtjevnijim terenima i time povećava okretni moment.
  • Samoblokirajući diferencijal zaokružuje tehnološki paket za bolje prianjanje na podlogu i stabilnost vožnje.

SIGURNOST.
ZAŠTITA I PODRŠKA.

Canter 6.5 t 4x4 opremljen je raznim modernim sustavima pomoći u vožnji i sigurnosti.

  • ABS, EBV (elektronička raspodjela sile kočenja) i zračni jastuk za vozača dio su serijske opreme.
  • LDWS (sustav upozorenja pri izlasku iz vozne trake) dostupan je kao opcija.
  • Uz standardna LED dnevna svjetla, opcijski se mogu odabrati i prednja LED svjetla.
  • Uz opcijski zračni jastuk za suvozača, standardni podsjetnik za sigurnosni pojas povećava sigurnost putnika.
  • Pojačana stražnja zaštita podvozja nudi još bolju zaštitu u slučaju sudara straga.

TVORNIČKE NADOGRADNJE.
BRZO DOSTUPNE I ISPITANE.

Za Canter 6.5 t 4×4, FUSO direktno iz tvornice nudi karoseriju kao trosmjerni kiper sa čeličnim bočnim stijenkama.

  • Ponuda povećava brzu dostupnost kompletnog vozila.
  • Tvorničke nadogradnje, koje je razvio i testirao FUSO, predstavljaju maksimalnu kvalitetu kao cjeloviti koncept vozila.
  • 36-mjesečno jamstvo ili do 100.000 km na šasiju, pogonski sklop i tvorničke komponente također uključuje i nadogradnju.
  • Dostupni su brojni dodaci, poput kutije s alatom.

UNUTRAŠNJOST.
UDOBNA I PRAKTIČNA.

Unutrašnjost modela Canter 6.5 t 4×4 kombinira praktičnu funkcionalnost s fokusom na vozača.

  • Kontinuirano podesivi upravljač za individualno podešavanje dio je serijske opreme.
  • Dostupno je i posebno udobno ergonomsko okretno vozačko sjedalo iz Isringhausena.
  • Dobro osmišljeni koncept odlaganja donosi jasnoću i red te uključuje pametna rješenja kao što je polica za odlaganje na stražnjoj strani sklopivog središnjeg sjedala.
  • Električni prozori olakšavaju uporabu.

VIŠE.
SERIJSKI I OPCIJSKI.

Popis opreme modela Canter 6.5 t 4×4 uvjerava mnogim drugim korisnim značajkama.

  • Standardna funkcija Autolight kontrolira svjetla za vožnju ovisno o uvjetima osvjetljenja.
  • Posebno robusne i snažne bubanj kočnice tvornički su ugrađene kao dio serijske opreme.
  • Motorna kočnica dodatno štiti kočione obloge i rasterećuje sustav kočenja na dugim nizbrdicama.
  • Šasija je dostupna s dva različita međuosovinska razmaka.
  • Opcijsko 24 V sučelje i tvornički ugrađeni izvodi mehaničke snage zaokružuju veliku prilagođenost nadogradnjama.
  • Automatski klimatizacijski sustav ili ručni klimatizacijski sustav dostupni su kao opcija.
  • Potonji je također dostupan za dvostruku kabinu s dodatnom ventilacijom za stražnje sjedalo koja se može zasebno kontrolirati. 

PREGLED SVIH CANTER MODELA

  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3.5 t idealan je za uporabu u gradu i urbanim sredinama. Njegove kompaktne dimenzije i dizajn s prednjim upravljanjem bez izvučenog prednjeg dijela čine ga izuzetno okretnim, pokretnim i lakim za manevriranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m s međuosovinskim razmakom od 2500 mm najmanji je u kategoriji teretnih vozila do 3.5 tone.

    CANTER 3,5 T.
  • TANKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Sa svojom kabinom širine od samo 1,7 m, FUSO Canter 6.0 t vrhunski je stručnjak za visoke zahtjeve nosivosti s najmanjim vanjskim dimenzijama. Prava iznimka u svom segmentu. Čak i najzahtjevniji transportni zadaci koji kombiniraju teške terete s uskim prilazima neće impresionirati ovog robusnog i upravljivog lakog kamiona.

    CANTER 6,0 T.
  • VIŠE SNAGE.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito svestrano vozilo koje je idealno za uporabu u promjenjivim uvjetima i dokazuje svoju snagu tijekom cijele godine. S pogonom na sva četiri kotača koji se može birati, reduktorskim prijenosom koji se može uključiti i samoblokirajućim diferencijalom, može ponuditi sve što je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede držanja podloge.

    CANTER 4X4.
  • LOJALNI SURADNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7.5 t jednostavno je najbolji izbor za (gotovo) svaki posao jer ga njegovi uvjerljivi ključni podaci čine idealnim vozilom za gotovo sve logističke primjene. Nosivost šasije od gotovo 5 t, mogućnost odabira svih 6 dostupnih međuosovinskih razmaka i idealni koncept unutrašnjosti s izvrsnom širinom pristupa za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA PORUKA.
    CANTER 8,55 T

    FUSO Canter 8.55 t nudi izvrstan odnos nosivosti i gotovo 6 t opterećenja šasije te ukupnu bruto težinu vozila (GVWR) do 12,05 t. Njegov standardni DUONIC® 2.0 mjenjač s dvostrukom spojkom jamči udobno iskustvo vožnje i glatke promjene stupnjeva prijenosa bez prekida u prijenosu snage na cestu.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLJEDEĆE GENERACIJE

    In twelve years of continuous development work, FUSO has turned its vision of the future of emission-free driving into reality. Yet the technically fully functional and roadworthy prototype of the Canter E-Cell in 2010 was only the beginning.This was followed by the presentation of the first eCanter in 2016. As the first fully electrically powered truck ever, it went into small series production in 2017, went into small-series production in 2017 and has been in use with various fleet fleet customers since 2018.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIČINA.
    CANTER 3,5 T.

    FUSO Canter 3.5 t idealan je za uporabu u gradu i urbanim sredinama. Njegove kompaktne dimenzije i dizajn s prednjim upravljanjem bez izvučenog prednjeg dijela čine ga izuzetno okretnim, pokretnim i lakim za manevriranje. Njegov krug okretanja od samo 10,2 m s međuosovinskim razmakom od 2500 mm najmanji je u kategoriji teretnih vozila do 3.5 tone.

    CANTER 3,5 T.
  • TANKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Sa svojom kabinom širine od samo 1,7 m, FUSO Canter 6.0 t vrhunski je stručnjak za visoke zahtjeve nosivosti s najmanjim vanjskim dimenzijama. Prava iznimka u svom segmentu. Čak i najzahtjevniji transportni zadaci koji kombiniraju teške terete s uskim prilazima neće impresionirati ovog robusnog i upravljivog lakog kamiona.

    CANTER 6,0 T.
  • VIŠE SNAGE.
    CANTER 6,5 T 4×4.

    FUSO Canter 6.5 t 4×4 je fleksibilno i učinkovito svestrano vozilo koje je idealno za uporabu u promjenjivim uvjetima i dokazuje svoju snagu tijekom cijele godine. S pogonom na sva četiri kotača koji se može birati, reduktorskim prijenosom koji se može uključiti i samoblokirajućim diferencijalom, može ponuditi sve što je potrebno za ispunjavanje većih zahtjeva glede držanja podloge.

    CANTER 4X4.
  • LOJALNI SURADNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7.5 t jednostavno je najbolji izbor za (gotovo) svaki posao jer ga njegovi uvjerljivi ključni podaci čine idealnim vozilom za gotovo sve logističke primjene. Nosivost šasije od gotovo 5 t, mogućnost odabira svih 6 dostupnih međuosovinskih razmaka i idealni koncept unutrašnjosti s izvrsnom širinom pristupa za apsolutnu praktičnost.

    CANTER 7,5 T.
  • JASNA PORUKA.
    CANTER 8,55 T

    FUSO Canter 8.55 t nudi izvrstan odnos nosivosti i gotovo 6 t opterećenja šasije te ukupnu bruto težinu vozila (GVWR) do 12,05 t. Njegov standardni DUONIC® 2.0 mjenjač s dvostrukom spojkom jamči udobno iskustvo vožnje i glatke promjene stupnjeva prijenosa bez prekida u prijenosu snage na cestu.

    CANTER 8,55 T.
  • eCANTER SLJEDEĆE GENERACIJE

    In twelve years of continuous development work, FUSO has turned its vision of the future of emission-free driving into reality. Yet the technically fully functional and roadworthy prototype of the Canter E-Cell in 2010 was only the beginning.This was followed by the presentation of the first eCanter in 2016. As the first fully electrically powered truck ever, it went into small series production in 2017, went into small-series production in 2017 and has been in use with various fleet fleet customers since 2018.

    eCANTER.

PRVA ADRESA.
OVLAŠTENA FUSO PRODAJNO-SERVISNA MREŽA.

FUSO Canter je proizvod kompanije Daimler Trucks AG i dostupan je u 32 europske zemlje. U cijeloj Europi više od 800 lokacija Mercedes-Benz servisne mreže nudi savjete, prodaju, održavanje i popravak svih usluga povezanih s modelom Canter najviše kvalitete.